Forum zaměřené na vše o letadlech, sceneriích, addonech a ostatním z Microsoft Flight Simulatoru.
Uživatelský avatar
By Macek
#113056
Ahoj,
mám A2A i Carenado. Tu A2A zapnu se stojícím motorem a zaboha nemůžu nahodit (ani podle you tube, ani podle návodu od A2A :) ). Všechno v kokpitu mně jede, ale když otočím klíčkem tak se motor ani nehne. Nezapomněl jsem na nějaký skrytý čuplík?? :(
By ASG29
#113058
Cessnu? Kdyz pojedes podle checklistu, tak ji nahodis v pohode. Jinak zapnout palivovy kohout, zapnout palivovou pumpu, zasunout nadoraz paku smesi na 3-5 sekund a pak ji zase stahnout do idle cutoff, vypnout pumpu, trochu pridat plyn, otocit klickem na startovani a plynule zasunout paku smesi. Mel by naskocit. Az bude staly tlak oleje a pravidelne otacky, tak stahnout smes (ochudit) na zhruba 60%
Uživatelský avatar
By Macek
#113059
Díky. Jak jsem psal, to všechno jsem udělal. Ale na otočení klíčkem nereaguje, motor ani necukne :(
Uživatelský avatar
By Pavel
#113060
Baterka nabitá? Případně dodej screenshot palubky když nahazuješ, na Cessnu přijdeme :)

PB
Uživatelský avatar
By Macek
#113064
No už jsem přišel na tolik věcí, že se nestačím divit :). Ale že se v jednapadesáti budu učit nabíjet baterku na Cessně a ještě k tomu na virtuální :) :) :)
By ASG29
#113068
Doporučuju dát tu silnější, alespoň teď na zimu. A dobrá vychytávka je to vyhřívání olejové vany.
Uživatelský avatar
By Macek
#114025
[quote="ASG29"]Jak jsem psal, jejich Piper Cub nebo B-17 "sedí ve vzduchu" jako přišité, výškovka není tak citlivá. Takže spíše bug. Dnes jsem nainstaloval patch a chování se zlepšilo. Dokonce se objevila nová feature.[/quote]

Taky bojuju s citlivostí výškovky, lítá to jako ve špatném počítačovém filmu :( . Zkoušel jsem citlivosti os, atd. atd., mám komplet návod a nastavení podle něj a ta výškovka je pořád citlivá jako prase - nevím teda, jestli reaguje na třes rukou (tak daleko ještě nejsem :) ), ale při sebemenším pohybu jde vertikální rychlost mimo rozsah :(
By ASG29
#114034
V první řadě: jestli máš joy s FF, tak to chce koupit FSForce 2. V FSX vypneš force feedback, v FSForce nastavíš profil a pak se to chová o několik set procent lépe (po včerejší úpravě .cfg a pořádném nastavení FSForce si jen chrochtám při letu s Bf-108. Dokonce už můžu pustit po vyvážení joystick a můžu se hrabat v mapě).
Potom bych zkusil v aircraft.cfg v sekci [flight tuning] nastavit elevator_effectiveness=1 Original tam je 2, což je 200% defaultní účinnosti výškovky (účinnost daná samotným simulátorem). Poté zkoušet odladit, co bude nejlépe vyhovovat. A nezapomenout, že u desetinných čísel se dává . (tečka) a ne , (čárka). Takto se dá upravit i citlivost křidélek a směrovky.
Jinak více o úpravě aircraft.cfg, respektive o tom co jaký parametr znamená, najdeš tady: http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... ocId717787
No a samozřejmě bych nezapoměl na nastavení samotného joysticku - jak v jeho ovládacím softwaru, tak i v FSce a také v FSUIPC.
Uživatelský avatar
By Macek
#114036
Ahoj, díky. Používám Pro Flight Cessna joke od Saiteku, takže zkusím upravit .cfg a pak uvidím co dál. A taky to zkusím srovnat s reálným letem, ať si to zase nesnížím pod reál.
M.
By ASG29
#115031
Vyšel update accusim_core v2.0. Pro majitele C172 takříkajíc must have...
By ASG29
#115052
Pár postřehů: upravený letový model (už není tak \"jankovitá\", reakce na výškovku a křidélka je o něco \"tupější\"). Na zemi tolik necestuje do stran. Nabíjení baterky je nyní velice potřebné - díky úpravě vlastností motoru není za standardních podmínek potřeba \"priming\". Maximálně na jednu sekundu, jinak bude motor přechlastaný a nenaskočí. U teplého motoru není vůbec třeba.

Jsem velice zvědav na Pipera, snad budu mít peníze...
Uživatelský avatar
By Pavel
#115053
A co ten stall warning, stále to řve při sebemenším zatažení za výškovku?

PB
By ASG29
#115054
Tak já ctím fakt, že to je Cessna... Takže za to moc netahám ;) Ale stall se ozve třeba při přistání nebo startu, pokud je AOA někde kolem 10° a rychlost kolem 50KIAS nebo v hodně utažené zatáčce na nějakých 80-90KIAS.
Uživatelský avatar
By CSA075
#115056
[quote="ASG29"]Tak já ctím fakt, že to je Cessna... Takže za to moc netahám ;) Ale stall se ozve třeba při přistání nebo startu, pokud je AOA někde kolem 10° a rychlost kolem 50KIAS nebo v hodně utažené zatáčce na nějakých 80-90KIAS.[/quote]

no ale to je normalni, ze se ti STALL ozve pri 50 KIAS.... a v utazeny zatacce take. Staci si totiz najit prirucku a precist si ji.
Cessna 172 ma STALL na cca 48 KIAS.
Co se tyka zatacek, cim vetsi naklon, tim jde STALL speed nahoru.
By ASG29
#115057
PB myslel asi \"nevychytaný\" stall při původním letovém modelu. Tady tím jsem jen chtěl naznačit, že se to už chová normálně.
Uživatelský avatar
By Pavel
#115058
Jo, PBmu se nelíbilo že ta pádovka řvala konstantě téměř furt - na řízení obyč joystickem se mi to nelíbilo... Schválně se pokusím porovnat s tímto, už se těším :)

PB
By ASG29
#115093
Po krátkém zkušebním offline letu LKLB - LKLT, první dojmy: Cessna je perfektní addon. Ale vypadá to, že ji asi na delší čas uložím k ledu.
Piper je nejen graficky a modelově nádherný, ale letět s ním je požitek. Profil FSForce jsem zatím použil z Cessny, ale i tak se s Piperem letí \"na ruku\" nádherně. Po vyvážení s klidem pustím joy z ruky, můžu se hrabat v mapě a přitom stále letí sám rovně...
By vili69
#117812
Vážení spolupiloti, mám Cessnu i Pipera. Mohu potvrdit, je to nádhera. Jediné, co mi brání více si zalétat s Cessnou je to, že ať dělám, co dělám, vždycky když stáhnu plyn na volnoběh (nadoraz k sobě), otáčky klesnou na cca 500/min, motor "kucká", pak chcípne, pak hangár a nové svíčky a tak... Pro info uvádím, že jsem z tohoto důvodu koupil i Pipera, který to nedělá. Nedělá to ani jediné jiné letadlo, které v FSX mám. Takové ty věci jako ohřívat motor, hlídat bohatost směsi atd. (kdysi jsem vlastnil auto Š120 a tam byla někdy práce se sytičem skoro jako samostatná technická disciplína  :) ), snaha o kalibraci osy plynu v FSX, v FSUIPC, všechno pracně a vícekrát v různých kombinacích vyzkoušeno,  a bez úspěchu (řízení Logitech G940, berany CH Eclipse)). Prostě to funguje bezvadně pouze tak, že stáhnu plyn k sobě a pak ho musím pošoupnout o cca 8mm  zpět dopředu. Pokud na to zapomenu, jsou z toho různé herní adrenalínové stavy. A to mi tedy nepřipadá jako simulace skutečnosti. Nechci to řešit tak, že si mechanicky nějak posunu doraz na páce. Jednak se mi to nelíbí a druhak zase začnu mít problém s jiným letadlem, kde  budou pro změnu otáčky moc vysoko. Jsem povaha, která se nevzdává a původně jsem nechtěl, ale došly mi nápady a začínám se hrabat v cfg. A tady prosím o tip: není tam náhodou někde něco, co by se dalo trošku potunit? A nebo co jsem ještě přehlídnul? Asi už na mě jde nějaká provozní slepota. Díky.