VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum zaměřené na vše o letadlech, sceneriích, addonech a ostatním z Microsoft Flight Simulatoru.
Uživatelský avatar
By CSA433
#54691
A ten Aerosoft vypadá fakt špatně... nemůžu si pomoct, ale vypadá to jako PSS A320 s lepšíma texturama a o trochu lepšim VC.
Uživatelský avatar
By Filipos
#54693
No, já hlavně doufám, že AirSimmer dodrží slib (tedy - četl jsem něco v tom smyslu) a udělají variantu i bez VC. Nevíte o tom někdo něco?

Pro mě je VC nepoužitelný, jedině, že by byl hodně, hodně, ale opravdu hodně dobře optimalizovaný...
Uživatelský avatar
By ardnocz
#54710
[quote="amalka"]Už je oznámená cena?[/quote]

[quote="ONDR4.cz"]AirSimmer bude stát $89.95 - obsahuje A318, A319, A320 a A321 pro FS9 i FSX + AirSimmer Live! (pushback interface, virtual crew, failure generator, ACARS, ...)[/quote]

Sice již odpovězeno, ale již první příspěvek v tomto vlákně udával odkaz na cenu a "co všechno bude k mání".. ;)


K tomu FPS... jen dodám, že s aktuální verzí (nezatíženo pohledem na přepolygovaný letiště) 15fps nemám a to nevlastním některá děla, co tu máte :D
Uživatelský avatar
By amalka
#54712
Jenze ono se to letadlo na letisti pouziva. :-P kolik mas fps pri porovnani s nejakym znamym addonem?
Uživatelský avatar
By Pavel
#56075
Wow - akorát, ona nefunguje managed speed při approachi? Já že si tam pilot nakroutil Vapp ručně (selected), místo kliknutí na managed. A zajímavý je, jak ty motory kmitaj, fouká to 2kt do čumáku, vypadá to že bez nárazů a ty motory okolo 50% N1 docela oscilujou. Na tlačítku ILS na ECAM CP není ILS, ale LS.
Uživatelský avatar
By amalka
#56077
Mě se líbilo jak zapnul tu ILS indikaci na PFD a pak ji zase raději vypnul když zjistil, že je letadlo trvale pod G/S a nemá snahu na glidepath počkat...
Uživatelský avatar
By CSA433
#56082
[quote="amalka"]Mě se líbilo jak zapnul tu ILS indikaci na PFD a pak ji zase raději vypnul když zjistil, že je letadlo trvale pod G/S a nemá snahu na glidepath počkat...[/quote]

Irelevantní - chlapec z extended teamu(ne z AS!) měl celou dobu přepnuto na ILS na ND.... neměl co schovávat.
Pokud se nemílím, deviace 1/4 tečky je i při CATIII tolerovatelná ne? (to neznamená že by to neměli v AirSimmeru) doladit :D ).
Uživatelský avatar
By amalka
#56084
Aha, dycky jsem myslel že to co je na ND je virtuální glide path z MCDU, nikoliv indikace G/S.
Uživatelský avatar
By ardnocz
#56095
No já bych jen dodal, že to stále není hotový, takže práce tam je a ještě víc testování :)
Uživatelský avatar
By amalka
#56096
Čudlem ILS se zapíná indikace na PFD. Jak je vidno v okamžiku kdy tuto zapne tak deviace na PFD a na ND je výrazně odlišná, tzn. oba displeje nezobrazují to samé. Navíc při roll outu ta indikace VNAV na ND zůstává (dokonce uprostřed). Zkrátka to co je vidět na ND je VNAV z MCDU a nikoliv indikace ILS G/S.

Jinak to vypadá fakt pěkně. Akorát jak píše PB, to si za celou dobu vývoje nikdo nevšiml že ten ILS čudlík je nadepsaný \"LS\"? Vím že to je drobnost ale divné to je ne?
Uživatelský avatar
By CSA433
#56097
[quote="OndraS"]No já bych jen dodal, že to stále není hotový, takže práce tam je a ještě víc testování :)[/quote]
Asi tak...
Uživatelský avatar
By ONDR4.cz
#56100
[quote="amalka"]Akorát jak píše PB, to si za celou dobu vývoje nikdo nevšiml že ten ILS čudlík je nadepsaný "LS"? Vím že to je drobnost ale divné to je ne?[/quote]
To ale není bug :). Když se podíváš na fotky z kokpitů A32X, tak minimálně na všech novějších letadlech bude napsáno jen "LS". :)
Uživatelský avatar
By Pavel
#56101
Aha? Proč tomu tak je? Je to z důvodu, že tím lze zobrazit i MLS?
Uživatelský avatar
By Engin
#56104
[quote="amalka"]Čudlem ILS se zapíná indikace na PFD. [/quote]
Pravdu máš, sorry. Já to video neviděl, jen sem to střelil podle tématu.
PS: Stejně bych se ohradil proti používání pojmu VNAV v Airbusovském tématu. My taky neříkáme že ovládáte éro něčím jako doublesidestick ;)
[quote="Pavel"]Aha? Proč tomu tak je? Je to z důvodu, že tím lze zobrazit i MLS?[/quote]
Mj. jo, nyní obecně "Landing system" - prostě to co dokáže éro vést laterárně i vertikálně.
Uživatelský avatar
By Filipos
#56105
Ale řekněte mi, k čemu by byl mód ILS na ND, když by ukazoval polohu vůči sestupové rovině Managed módu (říkám to správně? :) ) místo polohy vůči G/S? K ničemu.
Uživatelský avatar
By Engin
#56109
Tady to je celé nějaké zamotané :)

Na ND má Rose (I)LS Mode celou dobu, tzn. co ukazuje ND je G/S, ne descend profile. (Descend profile se navíc zobrazuje malou růžovou tečkou na PFD, ne na ND.)

Na zemi se automaticky G/S ukazuje \"0\". Jde vidět jak při podrovnání ten G/S svižně uteče dolů - přijde mi, že to podrovnává moc brzy.

Po dobu, kdy má aktivní ILS na PFD, tak ukazují stejný G/S, ve kterém čase vidíte odchylku?
Uživatelský avatar
By Filipos
#56110
Moc brzy autoland podrovnává v každém případě, vždyť nejmenší vertikální rychlost má zhruba ve 20 stopách nad drahou, což je vysoko. Ale \"měkkost\" autolandu záleží na dost podmínkách, jak jsme nedávno řešili, takže bych v tom neviděl zásadní problém.

Mně šlo ale jen o to, jestli je tedy na ND zobrazen G/S nebo descent profile, což je teď už myslím jasné všem :)

EDIT: Ještě k té ochylce, řekl bych, že je to spíš jen optický klam. Fialová tečka na PFD je menší, takže zabírírá méně místa než ta na ND. Pořádně se podívejte...
Uživatelský avatar
By CSA433
#56112
Je to opravdu takový problém udělat addon A320 co prostě jede podle ILS???????????? :D
Uživatelský avatar
By amalka
#56113
Já beru zpět, na ND je skutečně GS, nevšiml jsem si předtím toho jak před bodem dotyku uteče dolů. Nicméně stále platí, že zobrazovaná deviace na G/S na PFD a ND je rozdílná a že letadlo nemá snahu se na G/S vracet. Nejprve z ní uteče dolů a pak toto ustálí ale už se na ni zpět nevrací. Důsledek jsou 3 red na PAPI.

Škoda že není vidět zachycení G/S.

P.S. To se s A už FAF nalétává na vAPP? Tedy konkrétně nějakých 130kts +- co tam měl?

P.S.S. Osobně se mi ten autoland z kokpitu posuzuje dost špatně... :P Nicméně dotaz, položit přídák plynule s dosednutím se normálně nedělá nebo jo?
Uživatelský avatar
By Engin
#56116
Tak nevím, já su asi slepý :)

Honzo, ve kterém čase mu ujede ten GS dolů? A ve kterém čase toho videa vidíš rozdíl mezi PFD a ND?

Ten final, kdy má 3 červené na PAPI, je éro plně a přesně usazené v ILS, je přesně (+/- 1/4 tečky) na G/S a fakt, že je mimo PAPI je dán, že v FSce holt nevychází ILS na ranvej ale kamsi "před"...

To neviditelné zachycení G/S je opravdu škoda.

Jak nalétáváš ILS je věcí pilota a podle toho co tam dělá to éro asi ještě nemá implementovanou managed speed na přiblížení, proto to tam mačká ručně. Rychlost 130 je dost malá, zase jestli to měl úplně prázdné tak by to mohlo odpovídat.

Jinak hlavní podvozek položil 4:39, přední v 4:42. Což mi přijde normální.

[quote="CSA433"]Je to opravdu takový problém udělat addon A320 co prostě jede podle ILS???????????? :D[/quote]

Ne, je problém vysvětlit pilotům strojů s šišatými motory, že to opravdu takhle vypadá když to letí podle ILS :D