Stránka 1 z 2

Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:02 čer 2012, 17:58
od Pavel
Tak po loňském projektu EV-55 od Evektoru jsem se letos pustil do ultralightu Skyleader 600 (made in Jihlava, upgrade původního známého ULL Sova).

Narozdíl od EV-55 jsem tentokrát jako vývojový nástroj vybral gmax (což se zdá býti jako dobrý krok). Až to bude tak to bude freeware + FSX only (už nyní jsem ve fázi kdy to do FS9 nepůjde napasovat).

Nějaké očekávané features jsou samozřejmě plně klikatelný virtual cockpit (ale i létatelný 2D), vlastní hi-res XML gauges (glasscockpit!) + 3D gauges (ručičkové přístroje, vypínače, páčky).

Termín vypuštění je ještě v nedohlednu, teď jsem na to šáhnul po půl roce kdy se mi to válelo na disku těsně po začátku. Až to bude tak to bude, nikam nespěchám. Jinak stejně jako u EVčka, i zde předpokládám po dokončení exkurzi k výrobci pro VATSIMáky.

Dnešní update - kormidla, křídla:
Na obrázku vlevo je aktuální model do FSky, vpravo je náhled do Solidworksu na model který mi výrobce laskavě poskytl a který mám jako mustr, podle kterého můžu modelovat.



PB

Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:03 čer 2012, 18:24
od Fabo
Genialni, Pajo!

Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:03 čer 2012, 19:36
od Pavel
Dík :-) Jinak v noci na dnešek domodelováno, takže jdu animovat a texturovat.

PB

Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:03 čer 2012, 22:57
od Jindřich
Kdybys potřeboval pomoc s gmaxem nebo nějakým tweakováním, tak sem (ale ty jsi inteligentní chlapec) :)

Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:04 čer 2012, 09:02
od Pavel
Tebe je na tyhle srandičky škoda, tweakuj LKPR a potom jsi sliboval novej afcad do KV :-P

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:24 úno 2015, 23:14
od Pavel
Tak po fiasku kdy se mi to v FSce nepovedlo tento projekt neumřel, a jen tak kondičně v rámci seznamování s blenderem a vývojem pro X-plane zkouším tuhle platformu...

Zatím mám trup a křídla hozené v x-plane, je to vážně příjemnější než z gmaxu do FSX...

Tak třeba se někdy dočkáme - nechci na to tlačit, jen když nemám co dělat  8)

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:24 úno 2015, 23:49
od Jindřich
Tebe je pro život na Zeměkouli škoda, čeče :)

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:24 úno 2015, 23:55
od PBily
Pavel nema co delat... neposleme mu aft ovhd?

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:25 úno 2015, 00:29
od Pavel
Ten si asi spolu s pájkou a krimpovačkama do práce nevezmu  :(

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:01 bře 2015, 20:17
od Pavel
Just for fun  ;)

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:01 bře 2015, 20:33
od vojav
Posílej, posílej

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:07 bře 2015, 19:13
od Pavel
3D kokpit je potřeba udělat s co nejvyšším rozlišením, ať těm FSkařům ukážeme zač je toho simulace!  8) (klik pravou myší a otevřít obrázek v novém okně)

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:08 bře 2015, 23:25
od Datum13
Brodskej...PEKNYYYYYYY ale pokud udelas takhle vsechno v tom kokpitu tak to abychom potrebovali SUPER pocitadlo abychom jsme se dostali alespon na 10FPS :)

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:09 bře 2015, 12:50
od mano
pri xpl nehrozi aby kokpit zozral tolko fps :)

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:16 dub 2015, 17:36
od Pavel
Po dlouhé době chvíle modelování jen tak, pro radost... Nástřel low-poly kokpitu pro externí model, pro virtuální kokpit to potom udělám jinak.

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:18 dub 2015, 20:36
od Pavel
Už to začíná vypadat, jako letadlo...

Teď animace (všeho), podvozek, vrtule, zasklení kabiny a bude první verze exteriérového modelu hotová.

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:25 dub 2015, 19:23
od Pavel
Už začíná podvozek vypadat k světu + naštudoval jsem animace v blenderu a xplane, takže kormidla se hýbou

Teď vrtuli, překryt kabiny, podvozkové šachty hlavního podvozku, klapky, anténu, pitotku, světla, a bude to z venku hotové...

Jinak musím uznat, že animace mi daly docela zabrat, než jsem na ně přišel - ve srovnání s FSkou a FSDS, kde jsem dělal tenkrát Evektora je to zde celkově asi více propracované, více powerfull, ale nešikovnější...

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:06 kvě 2015, 23:39
od Pavel
Kokpit naanimován, pilot se ještě nehýbe, a v databázi letišť se při větru od vrtule nepřevrací stránky  8)

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:08 kvě 2015, 23:55
od Jindřich
To je Petra! :D

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:09 kvě 2015, 08:30
od Araneus
Tak to rozhodně ne. Bílý prestižky se zelenýma tkaničkama bych na sebe fakt nevzala  ;D

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:09 kvě 2015, 10:02
od Pavel
To je nápad :D Změníme tkaničky na růžové, domodelujeme low-poly dlouhé vlasy a bude to :D

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:09 kvě 2015, 10:15
od vojav
a OK-ANu na druhou sedačku :)

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:09 kvě 2015, 14:08
od aldamat1
Jak trhá stránky z databáze letišt :D

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:18 kvě 2015, 19:39
od Pavel
David Clark headset: on
Flaps: set

PB

Re:Skyleader 600 development progress

PříspěvekNapsal:23 kvě 2015, 23:10
od Pavel
Překryt kabiny hotov, naanimováno odklápění. Naanimován pilot, drží knipl, přípusť, a šlape do pedálů. Ještě světla, pitotku a šachty hlavního podvozku, a máme zvenku hotovo. Snad tak dva týdny a bude to :)

PB