Stránka 1 z 6

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 17:47
od Jindřich
Nová LKPR bude obsahovat také utiitku, která se 1) postará o aktuálnost scenerie (uzavřené RWY (včetně bagrů), TWY, sníh/závěje apod). Krom toho bude také 2) při přistání sledovat přesnou pozici dosednutí a tuto pozici zapíše do databáze na web. Při dalším spuštění (nebo spuštění jiným uživatelem) se tyto data znovu načtou a vykompilují z nich nová BGL - smyky od kol. Dráhy se tak budou postupně gumovat a to přesně podle toho, jak kdo kdy přistál (platí i pro touch ang go - v ostré verzi bude i rozslišení velikosti letadla). Je jedno odkud letíte, nebo jestli jde o base training, pokaždé když dosednete v Ruzyni, smyk se zaznamená.

Feature 1) je WIP a zatím není funkční.
Feature 2) je v první beta verzi funkční a potřebuji ji otestovat.

Nejdřív jak to funguje:
Ve FS musí být přítomen Hliník, ehh.. tedy - FSUIPC :)
V regionálním nastavení je potřeba mít jako oddělovač desetinných míst tečku - jinak to bude padat - tento problém řeším
Utilita se musí spustit před spuštěním FS, protože vytváří nová BGL a tyto musí FS načíst do své interní databáze.
Všechny soubory z balíčku musí být umístěny ve složce \"Scenery\" addonu LKPR 12-30 edition
Je nutné mít nainstalován MSXML4, ke stažení zde: http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=19662
Je nutné být během spuštění utility a během dosednutí připojen k internetu, během letu není internet potřeba

Utilita je ke stažení zde:
http://vtmarvin.asp2.cz/LKPR_Updater/LKPR_Updater.zip

Pro testování je dobré si přepnout na tab \"Skidmark Pusher\" a sledovat co se tam děje.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 18:16
od George_L
Stačí nějaký ten free FSUIPC?

Tak nevím, při startu UPDATER.EXE mi vyskočí error a tím asi končím. I když dám CONTINUE a okno se zobrazí.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 18:19
od Jindřich
\"V regionálním nastavení je potřeba mít jako oddělovač desetinných míst tečku - jinak to bude padat - tento problém řeším\"
Stačí free FSUIPC

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 18:25
od George_L
Tak jsem se dostal dál, ale při pokusu o nahrání letu vyskočila tato chyba...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:33
od Jindřich
Co máš za verzi FSUIPC? Protože dle dostupných informací se tahle prověrka prováděla u nějakých historických verzí FSUIPC...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:36
od Jindřich
Takže je to tak. Používám stejný systém přístupu k FSUIPC jako oupův šemík a ten (oupa) to taky neřešil. Stáhni si pls aktuální verzi FSUIPC.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:38
od George_L
[quote="Jindra"]Co máš za verzi FSUIPC? Protože dle dostupných informací se tahle prověrka prováděla u nějakých historických verzí FSUIPC...[/quote]

To je docela dobře možné, mám 3.50 ;)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:39
od Jindřich
U mě 3.9.8.0 (3.98a), vše funguje, nic nepadá :)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:56
od George_L
Jo, nahodil jsem 3.999 a nyní bez hlášky. Jdu to testnout.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 19:57
od Jindřich
Se pak mrknu kam to pošleš :)
- teda pokud mezi tím nepřistane někdo další, to pak nebudu vědět, kerej to je :)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 20:02
od George_L
Ja tam samozřejmě hodím hned 4 lajny ;)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 20:05
od Jindřich
To zatim neni udělaný - budou jen 2 - ale do budoucna s tim počítám. :)
Jinak ty cca 4 testovací tam máš zobrazený?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 20:07
od George_L
jsem teprve po p/b

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 20:43
od vascon
Tak na mě zase vyskočilo toto:
Kód: Vybrat vše
Informace o vyvolání ladění JIT najdete na konci této zprávy,
nikoli v tomto dialogovém okně.

************** Text výjimky **************
System.FormatException: Vstupní řetězec nemá správný formát.
   v System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal)
   v System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
   v WindowsApplication1.Form1.TryConnect()
   v WindowsApplication1.Form1.tmrMain_Tick(Object sender, EventArgs e)
   v System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
   v System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndProc(Message& m)
   v System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Načtená sestavení **************
mscorlib
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework64/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
    Verze sestavení: 1.0.0.0
    Verze Win32: 1.0.0.0
    Základ kódu: file:///C:/FSX/Addon%20Scenery/LKPR/Scenery/Updater.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5458 (Win7SP1GDR.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
FSUIPCClient
    Verze sestavení: 1.3.2758.28
    Verze Win32: 1.3.2758.28
    Základ kódu: file:///C:/FSX/Addon%20Scenery/LKPR/Scenery/FSUIPCClient.DLL
----------------------------------------
System.Configuration
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework64/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
    Verze sestavení: 2.0.0.0
    Verze Win32: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
    Základ kódu: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_cs_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Ladění JIT **************
Aby bylo povoleno ladění JIT, musí konfigurační soubor
pro tuto aplikaci nebo počítač (machine.config) mít
v oddílu system.windows.forms nastavenou hodnotu njitDebugging.
Aplikace rovněž musí být kompilována s povoleným
laděním.

Příklad:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Je-li ladění JIT povoleno, budou všechny neošetřené výjimky
odeslány ladicímu programu JIT, který je registrován v počítači,
a nebudou zpracovány tímto dialogovým oknem.
Možná by nebylo od věci napsat, jaké jsou přesné požadavky na soft - Windows XP/Vista/7 (64bit), FS2004, FSX apod, protože koukám, že třeba odkaz na MSXML4 má toto:
[quote="Microsoft"]Supported operating systems: Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows NT, Windows Server 2003, Windows XP[/quote]

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 21:03
od George_L
Tak tady je prvních pár čmouh na RWY24...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 21:32
od Jindřich
Ondřej Vašíček: toto:
\"V regionálním nastavení je potřeba mít jako oddělovač desetinných míst tečku - jinak to bude padat - tento problém řeším\"
Jsi splnil?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:11 kvě 2012, 23:42
od ardnocz
Tak jsem to vyzkoušel. Prográmek funguje, ovšem nejsem schopen říct, zda to pak nějaký čáry udělalo.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 00:04
od Lapak
Moc pěkné, mám jeden nápad do budoucna, až to bude otestované a vychytané: nešlo by to integrovat do šemíka? Ten už teď umí určit touchdown bod, takže by nejspíš šlo jenom o to, aby ty informace navíc poslal někam na web? Bylo by super, když už plno lidí lítá do prahy pod čsav, tak jim to detekovalo ty gumy i bez toho, aby musela běžet další utilita, která dělá to, co šemík už taky umí... Umím si představit, že bych běžně lítal takto a jednou za týden bych spustil ten updater aby mi to tam naházelo nový skidmarky bez toho, aby ten updater běžel při každým letu a taky bez toho, aby FSka při každým startu rebuildovala databázi scenerek...

Jasně že teď to asi není priorita, ale jak říkám, idea k diskuzi do budoucna...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 06:01
od vascon
[quote="Jindra"]Ondřej Vašíček: toto:
"V regionálním nastavení je potřeba mít jako oddělovač desetinných míst tečku - jinak to bude padat - tento problém řeším"
Jsi splnil?[/quote]

To bylo první, co jsem udělal... jinak jedu W7 64bit + FSX. Pokud má někdo stejnou kombinaci, může sem napsat, že mu to jede?

EDIT: Takže na kombinaci W7 64bit + FSX jsem to nerozchodil, na kombinaci W7 64bit + FS9 ano. Akorát ty čáry mám v bílé barvě.

Obrázek

Jinak v tomto vlákně jsem řešil, že mám posunuté osvětlení letiště (nikdo nereagoval). Je to opět kombinace W7 64bit + FSX. V kombinaci W7 64bit + FS9 je to OK. To jen tak pro zajímavost...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:20
od Jindřich
[quote="vascon"]Akorát ty čáry mám v bílé barvě.[/quote]
Aha. To jsem tam zapoměl dát texturu.
Zde: http://vtmarvin.asp2.cz/LKPR_Updater/Skidmark.zip
Patří do složky texture
Co se týče té chyby, mrknu na to.
Co se týče posunutých světel, tak jsem odpovídal, že nevím. Dělá to ještě někomu s FSX?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:22
od JKol
404 - File or directory not found. :(

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:41
od Jindřich
[quote="CSA544"]404 - File or directory not found. :([/quote]
Už...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:44
od George_L
Jindro, jak je to s tím touch and go? Včera jsi mi to nějak vysvětloval, ale pořádně jsem nerozumněl. Budou se teda při opakovaném t/g \"čáry\" stále zapisovat? Nebo až ty poslední?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:50
od DavidX9
Zdravím s těmi světly mi to dělá také. Ve FSX.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:12 kvě 2012, 12:52
od Jindřich
Bude. Teď je to nastavené tak, že se pozice hlídá každou vteřinu. Tzn pokud stihneš udělat t/g rychlej, tak se nezapíše. Později nastavím tak, aby se od určité výšky rychlost sledování zvýšila.