Stránka 4 z 6

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:19 kvě 2012, 12:26
od Scaild
Existuje už verze 1.1? Jelikož když ten rar stahnu, tak se sice jmenuje v1.1, ale uvnitř je pořád složka s názvem v1.0, jediná změna které jsem si všim je readme?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:20 kvě 2012, 11:58
od Jindřich
Jo. Je to 1.1 - je mezi nimi téměř žádný rozdíl. Větší release by měla být 1.6.2012 (v1.2)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:26 kvě 2012, 07:33
od JKol
Zde jsou obrázky z testování

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:29 kvě 2012, 18:07
od Fabo
Perfektni :) Jen doufam ze pak nezapomenu spustit updater a nedopadnu jako ve Lvovu, kdyz tam byla rekonstrukce drahy rozdelena na dve etapy, nejdriv se uzival prvni jeden kilometr, a posleze druha dvoukilometrova cast... No a ja letel s mapama druhe etapy na scenerku prvni etapy, a rozmlatil jsem NGcko o bagry... :)

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 09:41
od mipeba
Win7 64bit, nainstalováno vše jak má být a zkontrolováno a pro jistotu ještě přeinstalováno.
Spustím updater jako správce a začne mi to tam vše sypat jak má, ale po skončení vyhodí hlášku že má nějakou špatnou vstupní větu.
Po nastartování FSX updater zmizí a není spuštěn.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 09:58
od torpy68
Mne to vyhadzuje toto:
Nelze získat data ze serveru.Zpráva aplikace:
Input string was not in a correct format

Win7 64bit

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 14:42
od CSA021
Tak mě to udělá také to samo ale zůstane spuštěný a píše: Status : on ground

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 16:21
od Kuba5
Podle překladu mě napadla jedna věc. Nastavili jste desetinný oddělovač jako tečku?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 19:11
od vascon
Tohle mi dnes taky udělalo, předtím to běželo v pohodě. Desetinný oddělovač jsem ihned kontroloval. Po opětovném spuštění s již běžící FS v pohodě fungoval...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:30 kvě 2012, 22:02
od Jindřich
Ten desetinný oddělovač už by neměl být issue. Je tam kontrolní konverze formátu čísla a pokud neprojde tečka, vymění ji program za čárku.
Máte aktuální verzi z balíčku update 1.1a?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 07:44
od mipeba
Potvrzuji 1.1a
uvedená hláška o vstupním řetězci a nemožnosti tahat data ze serveru následovaná chybou framwork něco o chybných vstupních datech

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 14:58
od Lapak
Dělá to pouze pokud je zaškrtlý \"automaticaly download skidmarks\" a nejdřív to pět minut parsuje ty skidmarky a nakonec vyskočí ta hláška.
Konkrétně jde o tohle:

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 18:45
od Jindřich
Na webu projektu http://lkpr.aspone.cz je k dispozici update na verzi 1.1b, který řeší snad už všechny problémy s updaterem.
Baliček obsahuje 3 soubory, ty patří do scenery - starší přepište.
Prosim těm, co to blbnulo, ať to vyzkouší a podají zprávu.
Updater už taky generuje pouze jeden soubor Skidmark.bgl, kde jsou všechny smyky sloučeny (FSX friendly).

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 19:41
od Lapak
Jo, už to funguje asi správně. 24 otevřená a opravená bez skidmarků, 06 zkrácená, semtam nějaká stopa na 30. Díky!

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 19:53
od Jindřich
Prima :)
Ještě bude malinkej update, kvůli té zkrácené 06 (jsou tam blbě světla apod).

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:31 kvě 2012, 22:42
od torpy68
A jak to vypadá s tými posunutými svetlami v FSX?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 00:43
od Jindřich
Mnojo, to si nejdřív musím koupit FSX.....

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 08:27
od torpy68
Aha,no vsak ona to neni az tak velka chyba.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 09:22
od mipeba
Spuštění je v pohodě, vše probíhá správně a dokonce to naváže nějaké spojení.
Ale v momentě kdy se FSX načte a jsem v kokpitu, objeví se hláška od Microsoft .NET Framework:
V součásti aplikace došlo k neošetřené vyjímce.... Vstupní řetězec nemá správný formát.
Tlačítko pokračovat je neúspěšné, takže jedině konec a tím jsem bez možnosti přispět svými čárami...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 10:51
od Jindřich
Tak tady už nevím. Potřeboval bych výpis podrobností té chyby.

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 10:55
od mipeba
Zajímavé, spustil jsem to za letu a chyba se neukázala. Pokud se mi ještě nějak objeví nějak ti ji doručím...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 11:03
od Jindřich
Jakou máš verzi FSUIPC?

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 13:15
od mipeba
[quote="Jindra"]Jakou máš verzi FSUIPC?[/quote]
4.53
BTW bez "aut" lepší. Ď

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 16:43
od Fabo
Otázka: Jak veliký má být skidmarks.bgl?

Jelikož jsem právě vymazal několik stovek souborů a místo toho mám jeden 10kb soubor...

LKPR 12-30 edition scenery Realism Updater

PříspěvekNapsal:01 čer 2012, 16:56
od Fabo
Mimochodem, tady chybová zpráva od .NETu

See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.FormatException: Input string was not in a correct format.
at System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal)
at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
at WindowsApplication1.Form1.TryConnect()
at WindowsApplication1.Form1.tmrMain_Tick(Object sender, EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework64/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
Assembly Version: 1.0.0.0
Win32 Version: 1.0.0.0
CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Microsoft%20Games/Microsoft%20Flight%20Simulator%20X/Pridan%E9%20scen%E9rky/Česko/LKPR_1230_v1.0/Scenery/Updater.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5456 (Win7SP1GDR.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5458 (Win7SP1GDR.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System.Configuration
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
Assembly Version: 2.0.0.0
Win32 Version: 2.0.50727.5420 (Win7SP1.050727-5400)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
FSUIPCClient
Assembly Version: 1.3.2758.28
Win32 Version: 1.3.2758.28
CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Microsoft%20Games/Microsoft%20Flight%20Simulator%20X/Pridan%E9%20scen%E9rky/Česko/LKPR_1230_v1.0/Scenery/FSUIPCClient.DLL
----------------------------------------

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:





When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.