Boeing 767-300 ER Professional
PříspěvekNapsal:18 pro 2015, 10:21
Jelikoz tu byl nekdo letos tuze moc hodny, koupil si predcasny darek jmenem Boeing 767-300 ER Professional.
http://store.x-plane.org/Boeing-767-300 ... p_444.html
Prvni let jsem pojal ve stylu recenze od PB: "Na cteni manualu jsem prilis sexy. Letadlo ma byt rado, ze si do nej sednu, a vedet, co ma delat." ;-) Ne, ze bych byl takovy strelec, ale skotacil jsem predtim s Boeingem 757 a vychazel jsem z tvrzeni, ze 767 je jen tehotna 757. A taky ze je!!! Veze sice vic pasazeru, ale na zadne divociny neni a do schodu sotva funi. Alespon, ze ma vetsi motory. Na druhou stranu triple-seven ma motory jeste vetsi a je vyrazne mladsi... Ale zanechme radeji te letecke teorie.
Je tedy rozdil mezi 757 a 767 od Flight Factor? No, jeje! 767 je opet o stupen dal, cudliky jeste vice cudlikuji, nastavovat si muzete treba i ruzne konfigurace avioniky a brzy vyjdou i dalsi motorove verze a predpokladam, ze i nakladni varianty (v zakladnim baliku jsou motory PW4060). Dulezite ale je, ze se pani z Flight Factor snazi letadlo delat predevsim letatelne a pouzitelne a tak 767 neni narocnejsi na HW (nekteri pisi, ze maji i slabe lepsi FPS). A diky lepsi interaktivite menu a dalsich klikacek je cele ovladani naopak jeste prijemnejsi.
Co tedy vypichnout z nove 767? Tezko vybrat. Pro me to je predevsim vylepseni vjemu letu. Prirozeny pohyb letadla po zemi (to je jinak oblast, ktere se Austin rozhodl nevenovat a je to bohuzel znat), ztiseni zvuku letadla v kokpitu a naopak zesileni zvuku vzduchu proudiciho kolem a lepsi nastaveni turbulentnosti vzduchu (tyhle dve veci zni asi hloupe, ale pro zlepseni dojmu z letu u me maji nejvetsi podil) a samozrejme meteo radar, ktery lze pouzit i v mapovaci funkci.
Nektere veci jsou od 757 "opraveny" (napr. muzete startovat motory behem pushbacku) a pribyla spousta novych velepseni. A jsou to prave tisice a tisice ruznych detailu (leckdy humornych), ktere vas u tohoto letadla udrzi a zpusobi, ze zadne dva lety nejsou uplne stejne, a tedy nudne.
Na forech samozrejme uz propukaji vselijake flamy s "naprosto nespokojenymi uzivateli" resicimi vselijake ptakoviny. Ale za to si mohou Flight Factor sami. S tim, jak se jim dari X-Plane rozsirovat, jake miry detailu se jim dari dosahovat, stahuji k sobe i tyto experty ;-) FF 767 je rozhodne letadlo, ktere svym zpracovanim donuti ostatni tvurce vylepsit jejich vlastni letadla a urcite brzo inspiruje ke vzniku novych produktu. Nebyt prave takovychhle "posunovacu moznosti," tak si jeste dnes kniplujeme maximalne tak zvonem na zachode a delame "vrrrrr, vrrrrr" vlastnimi zvukovymi prostredky :-)
[img width=600]http://i64.tinypic.com/2i05ijc.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/2drvypy.jpg[/img]
[img width=600]http://i67.tinypic.com/pui61.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/264js3q.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2ewh9mw.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2e5pcfc.jpg[/img]
http://store.x-plane.org/Boeing-767-300 ... p_444.html
Prvni let jsem pojal ve stylu recenze od PB: "Na cteni manualu jsem prilis sexy. Letadlo ma byt rado, ze si do nej sednu, a vedet, co ma delat." ;-) Ne, ze bych byl takovy strelec, ale skotacil jsem predtim s Boeingem 757 a vychazel jsem z tvrzeni, ze 767 je jen tehotna 757. A taky ze je!!! Veze sice vic pasazeru, ale na zadne divociny neni a do schodu sotva funi. Alespon, ze ma vetsi motory. Na druhou stranu triple-seven ma motory jeste vetsi a je vyrazne mladsi... Ale zanechme radeji te letecke teorie.
Je tedy rozdil mezi 757 a 767 od Flight Factor? No, jeje! 767 je opet o stupen dal, cudliky jeste vice cudlikuji, nastavovat si muzete treba i ruzne konfigurace avioniky a brzy vyjdou i dalsi motorove verze a predpokladam, ze i nakladni varianty (v zakladnim baliku jsou motory PW4060). Dulezite ale je, ze se pani z Flight Factor snazi letadlo delat predevsim letatelne a pouzitelne a tak 767 neni narocnejsi na HW (nekteri pisi, ze maji i slabe lepsi FPS). A diky lepsi interaktivite menu a dalsich klikacek je cele ovladani naopak jeste prijemnejsi.
Co tedy vypichnout z nove 767? Tezko vybrat. Pro me to je predevsim vylepseni vjemu letu. Prirozeny pohyb letadla po zemi (to je jinak oblast, ktere se Austin rozhodl nevenovat a je to bohuzel znat), ztiseni zvuku letadla v kokpitu a naopak zesileni zvuku vzduchu proudiciho kolem a lepsi nastaveni turbulentnosti vzduchu (tyhle dve veci zni asi hloupe, ale pro zlepseni dojmu z letu u me maji nejvetsi podil) a samozrejme meteo radar, ktery lze pouzit i v mapovaci funkci.
Nektere veci jsou od 757 "opraveny" (napr. muzete startovat motory behem pushbacku) a pribyla spousta novych velepseni. A jsou to prave tisice a tisice ruznych detailu (leckdy humornych), ktere vas u tohoto letadla udrzi a zpusobi, ze zadne dva lety nejsou uplne stejne, a tedy nudne.
Na forech samozrejme uz propukaji vselijake flamy s "naprosto nespokojenymi uzivateli" resicimi vselijake ptakoviny. Ale za to si mohou Flight Factor sami. S tim, jak se jim dari X-Plane rozsirovat, jake miry detailu se jim dari dosahovat, stahuji k sobe i tyto experty ;-) FF 767 je rozhodne letadlo, ktere svym zpracovanim donuti ostatni tvurce vylepsit jejich vlastni letadla a urcite brzo inspiruje ke vzniku novych produktu. Nebyt prave takovychhle "posunovacu moznosti," tak si jeste dnes kniplujeme maximalne tak zvonem na zachode a delame "vrrrrr, vrrrrr" vlastnimi zvukovymi prostredky :-)
[img width=600]http://i64.tinypic.com/2i05ijc.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/2drvypy.jpg[/img]
[img width=600]http://i67.tinypic.com/pui61.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/264js3q.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2ewh9mw.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2e5pcfc.jpg[/img]