VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Vše o simulátoru X-Plane.
Uživatelský avatar
By vinil
#125441
Jelikoz tu byl nekdo letos tuze moc hodny, koupil si predcasny darek jmenem Boeing 767-300 ER Professional.

http://store.x-plane.org/Boeing-767-300 ... p_444.html

Prvni let jsem pojal ve stylu recenze od PB: "Na cteni manualu jsem prilis sexy. Letadlo ma byt rado, ze si do nej sednu, a vedet, co ma delat." ;-) Ne, ze bych byl takovy strelec, ale skotacil jsem predtim s Boeingem 757 a vychazel jsem z tvrzeni, ze 767 je jen tehotna 757. A taky ze je!!! Veze sice vic pasazeru, ale na zadne divociny neni a do schodu sotva funi. Alespon, ze ma vetsi motory. Na druhou stranu triple-seven ma motory jeste vetsi a je vyrazne mladsi... Ale zanechme radeji te letecke teorie.

Je tedy rozdil mezi 757 a 767 od Flight Factor? No, jeje! 767 je opet o stupen dal, cudliky jeste vice cudlikuji, nastavovat si muzete treba i ruzne konfigurace avioniky a brzy vyjdou i dalsi motorove verze a predpokladam, ze i nakladni varianty (v zakladnim baliku jsou motory PW4060). Dulezite ale je, ze se pani z Flight Factor snazi letadlo delat predevsim letatelne a pouzitelne a tak 767 neni narocnejsi na HW (nekteri pisi, ze maji i slabe lepsi FPS). A diky lepsi interaktivite menu a dalsich klikacek je cele ovladani naopak jeste prijemnejsi.

Co tedy vypichnout z nove 767? Tezko vybrat. Pro me to je predevsim vylepseni vjemu letu. Prirozeny pohyb letadla po zemi (to je jinak oblast, ktere se Austin rozhodl nevenovat a je to bohuzel znat), ztiseni zvuku letadla v kokpitu a naopak zesileni zvuku vzduchu proudiciho kolem a lepsi nastaveni turbulentnosti vzduchu (tyhle dve veci zni asi hloupe, ale pro zlepseni dojmu z letu u me maji nejvetsi podil) a samozrejme meteo radar, ktery lze pouzit i v mapovaci funkci.

Nektere veci jsou od 757 "opraveny" (napr. muzete startovat motory behem pushbacku) a pribyla spousta novych velepseni. A jsou to prave tisice a tisice ruznych detailu (leckdy humornych), ktere vas u tohoto letadla udrzi a zpusobi, ze zadne dva lety nejsou uplne stejne, a tedy nudne.

Na forech samozrejme uz propukaji vselijake flamy s "naprosto nespokojenymi uzivateli" resicimi vselijake ptakoviny. Ale za to si mohou Flight Factor sami. S tim, jak se jim dari X-Plane rozsirovat, jake miry detailu se jim dari dosahovat, stahuji k sobe i tyto experty ;-) FF 767 je rozhodne letadlo, ktere svym zpracovanim donuti ostatni tvurce vylepsit jejich vlastni letadla a urcite brzo inspiruje ke vzniku novych produktu. Nebyt prave takovychhle "posunovacu moznosti," tak si jeste dnes kniplujeme maximalne tak zvonem na zachode a delame "vrrrrr, vrrrrr" vlastnimi zvukovymi prostredky :-)

[img width=600]http://i64.tinypic.com/2i05ijc.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/2drvypy.jpg[/img]
[img width=600]http://i67.tinypic.com/pui61.jpg[/img]
[img width=600]http://i66.tinypic.com/264js3q.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2ewh9mw.jpg[/img]
[img width=600]http://i65.tinypic.com/2e5pcfc.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) vinil dne 18 pro 2015, 10:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
By vinil
#125790
Jeste tu nikdo nezminoval jednu sikovnou vec, kterou jsou letadla od FlightFactor vybavena. A sice Remote CDU -- tedy vzdalene fmc. Na fmc (CDU, ja vim) totiz nemusite klikat jen v simulatoru. Muzete vzit v podstate cokoliv s modernim browserem -- tedy napr. tablet, notebook, telefon, anebo proste dalsi okno na pocitaci s X-Planem -- a do URL napsat IP adresu X-Planiho pocitace a pridat port 18387.

Voila, a mate samostatne FMC!

[img width=600]http://i65.tinypic.com/2h7jtqv.png[/img]
Uživatelský avatar
By Pavel
#125793
Můžeš pls mrknout na stránku LEGS do RTE DATA, jestli jde k waypointům dopsat vítr v různých hladinách, a to samé na stránce DES-Descent forecast?

PB
By bulik4lg
#125800
[quote="Vladimir Linek"]
Jeste tu nikdo nezminoval jednu sikovnou vec, kterou jsou letadla od FlightFactor vybavena. A sice Remote CDU -- tedy vzdalene fmc. Na fmc (CDU, ja vim) totiz nemusite klikat jen v simulatoru. Muzete vzit v podstate cokoliv s modernim browserem -- tedy napr. tablet, notebook, telefon, anebo proste dalsi okno na pocitaci s X-Planem -- a do URL napsat IP adresu X-Planiho pocitace a pridat port 18387.

Voila, a mate samostatne FMC!

[/quote]

Jestli se někdy odhodlám k reinstalu PC (a možná i k jeho upgrade), tak tohle si prostě koupim.. Aspoň konečně k něčemu užitečnému využiju ten shitózní tablet, co tu mám a sedá na něj prach..:)