Stránka 1 z 15
Aviation photos
PříspěvekNapsal:04 dub 2009, 08:10
od George_L
Možná jdu s křížkem po funuse, ale na PLANES.CZ jsem našel odkaz na tyto fotky A340-642X. Pěkný kousek
http://planepictures.net/netshow.php?id=831133
http://planepictures.net/netshow.php?id=831130
http://planepictures.net/netshow.php?id=831134
Další k vidění třeba na AIRLINERS.NET
Aviation photos
PříspěvekNapsal:17 dub 2009, 15:31
od dubajss
http://www.airliners.net/photo/Belgium- ... 1513359/L/
Avia BH5 L-BOSA a support team na ceste domu z Belgie... btw. jestli pak Amalku a jeho BH5 team Machal jakozto military expert dovezl zpatky take virtualne?

Aviation photos
PříspěvekNapsal:07 kvě 2009, 10:54
od dubajss
Aviation photos
PříspěvekNapsal:07 kvě 2009, 13:38
od CSA433
[quote="dubajss"]
http://www.airliners.net/photo/KLM---Ro ... 1520690/L/
Pěkné jméno si KaLaMáři vybrali pro triplsedmu...

[/quote]
Už tu bylo... ale stejně... ej to dobré jméno.
Aviation photos
PříspěvekNapsal:12 črc 2009, 11:41
od George_L
Aviation photos
PříspěvekNapsal:11 srp 2009, 19:59
od Pavel
Aviation photos
PříspěvekNapsal:15 zář 2009, 14:29
od Pavel
Aviation photos
PříspěvekNapsal:07 říj 2009, 16:38
od ADIO man
Aviation photos
PříspěvekNapsal:20 říj 2009, 09:34
od amalka
Lol, hele co stojí na letišti v St.Gallenu. (speciálně pro P.Z.)
http://www.glitsch.ch/tempo/WebCamFSA.jpg
Aviation photos
PříspěvekNapsal:31 říj 2009, 15:30
od George_L
Aviation photos
PříspěvekNapsal:02 lis 2009, 14:33
od Ico
Ooooh pekne, beru tu Cessminu 310 ci co to je tam vpravo 2 motorove

...
Aviation photos
PříspěvekNapsal:26 lis 2009, 16:24
od ASG29
Aviation photos
PříspěvekNapsal:27 lis 2009, 10:33
od mipeba
Airbus je rychlejsi i na \"ECON provoz\" jsem ho podletěl.
http://www.volny.cz/mipeba/blizka_setkani.JPG
Aviation photos
PříspěvekNapsal:26 pro 2009, 10:06
od George_L
Link ukraden z PLANES.CZ...
http://www.airliners.net/photo/Qantas/B ... 1631167/L/
Docela by mě zajímalo, jak to tam přichytili

Aviation photos
PříspěvekNapsal:26 pro 2009, 11:13
od CSA075
[quote="George_L"]Link ukraden z PLANES.CZ...
http://www.airliners.net/photo/Qantas/B ... 1631167/L/
Docela by mě zajímalo, jak to tam přichytili

[/quote]
Dali tam motory z A340

Aviation photos
PříspěvekNapsal:26 pro 2009, 14:22
od CSA222
[quote="George_L"]Link ukraden z PLANES.CZ...
http://www.airliners.net/photo/Qantas/B ... 1631167/L/
Docela by mě zajímalo, jak to tam přichytili

[/quote]
Přichytili to pomocí photoshopu xD
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 00:16
od amalka
Dneska cvičím přistání s g-metrem v L-39 a už to chci zabalit, protože se mi rafičku daří zasekávat pravidelně nad 4G

a tak koukám jeslti někdo nelétá, vidím nějaké CSA099 z LKKV na přiblížení do ILS 24 přes OKL (negative rnav). Mno, napoprvé to nedal...


(obrázky jsou klikací)
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 00:30
od tmx
Sice ti absolutně nerozumím, co si napsal, ale tobě se zvládá loadovat VFR ČR i u L39?

Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 00:37
od amalka
[quote="tmx"]Sice ti absolutně nerozumím, co si napsal, ale tobě se zvládá loadovat VFR ČR i u L39?

[/quote]
Ve FSX jo, hranici mám cca 600kts gs, ve FS9 ne, tam končím někde na 220. (takže mám čtverec Prahy a Mělníka a odlety a přílety fungujou krásně...)
Se podívej kdo letěl s tou volačkou.

Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 00:43
od Filipos
To je aspoň VIP doprovod
Jinak, měřál jsem též v FSce géčka zabudovaným géčkoměrem a zjistil, že při přistání nad - 1000 ft/min byla hodnota 10G (což je maximum, asi bylo i víc), při přistání - 500 ft/min respektive - 400 ft/min byly hodnoty 3G respektive 2,8G (TOW45t, B735). Ale kdo ví, jak se tomu dá věřit.
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 12:13
od Ico
AMA> jak to ze?? CSA099 to nedal na poprve??

Pavle, po jak dlouhem case si letel?
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 12:15
od amalka
Rok a půl.

Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 12:17
od Ico
AMA> heh, kdy sme to prdlackovali do Belgie???
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 12:26
od amalka
http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=812764
Jo to byla pěkná akce, třeba by šlo zorganizovat nějaký podobný výlet do jiné destinace? A určitě by nebylo nutné to letět každý den, ale treba 2 hodiny pravidelně v jednom dni v týdnu?
Aviation photos
PříspěvekNapsal:14 led 2010, 12:40
od PavelS