Ahoj,
ve skutečných letadlech tam jsou obvykle páčkové třípolohové spínače, s nearetovanými krajními polohami a pružinkou, vracející je do středové polohy - značí se (ON)-OFF-(ON). Na nich jsou obvykle plastové hmatníky.
Konstrukci reálného trim switche můžeš vidět tady:
Možnosti máš všeho všudy tři. Buď si koupit skutečný tady:
http://www.cygnet-aero.com/ nebo si koupit dva obyčejné spínače (cca tyto
GME ), a hmatníky si vyrobit (asi bych je vymodeloval ve 3D a nechal vyfrézovat z hliníku, nebo v nejhorším z plastu), nebo tam místo těchto spínačů dát dvě klasická tlačítka.
Jinak když jsem byl v předchozím projektu nucen používat (podle mne dost mizerné) TRC berany, tak jsem tam prostě našrouboval dva tlačítkové spínače (
https://www.ges.cz/cz/b-1385-GES06503795.html) jeden pro trim nose down, druhý pro trim nose up (viz příloha). Vypadá to sice nic moc, ale mechanické zpracování těchto tlačítkových spínačů je excelentní, a účel to plní. Jinak na pravý "roh" beranů jsem dal červené tlačítko autopilot disconnect, a na ten levý roh kde je trim jsem z druhé strany pod ukazováček dal ještě tlačítko na klíčování (vysílání voice přes vPilot).
Další z možností je vykašlat se na TRC berany, a koupit nějaké berany ze skutečného letadla (ebay: aircraft yoke), v cenách od 4000Kč výše se dají sehnat berany z general aviation letadel, dražší pak z dopraváků, a ty lepší z nich mají spínače trimu už na sobě.
PB