[quote="amalka"]No nevím, dycky sem myslel že reverz spočívá v otevření obracečů tahu a vytočení motoru na konstantní výkon někde kolem 50%. "Dávkovat" reverzy mi přijde trochu divný.

(tím neříkám že to tak není)...[/quote]
Pri brzdeni po pristati je to urcite tak, ako pises... Lenze niektore lietadla pouzivaju spatny tah na vycuvanie zo stojanky a tam sa "davkovanie" reverzov dokonale vyuzije...
[quote="amalka"]...Jinak mě to nefunguje, dělá to to samý jako když namapujete "decrease throttle quickly" na klávesu na joy a nenastavíte repeat na max. (tzn dělá toggle). I když se drží stisknutá tak reverzy jen cukaji (maličko se otevřou a zase zavřou) (tzn. jako by člověk opakovaně mačkal F2), po nastavení repeat na max. (F2 držet) to (čudlík) funguje správně. No a stejný efekt mi to dělá jen podle toho základního návodu, tzn. reverzuje to jen když osciluju pákou v tom reverse rozsahu. Když ji tam jen přetáhnu tak se reverzy pootevřou a hned zase zavřou...[/quote]
1. Posunut paku uplne na nulu (0%) a kliknut na lavy "SET"
2. Posunut paku uplne na full (100%) a kliknut na pravy "SET" (tym mas vymedzeny rozsah pohybu paky)
3. Posunut paku do polohy, kde chces, aby zacinala poloha IDLE (napriklad 1/3 pohybu paky)
4. Kliknut na stredny "SET"
5. Posunut paku DOPREDU do polohy, kde chces, aby koncila poloha IDLE (napriklad 2/3 pohybu paky)
6. Kliknut znovu na stredny "SET"
Po tomto postupe by to malo fungovat korektne... Teda aspon u mna to ide...
[quote="amalka"]P.S. teď jsem koukal na fsinsider a FSka nemá vůbec zpracování záporných hodnot na throttle axis, takže z principu nemůže zpracovat reverzy analogově (dávkovat). Ať dělám co dělám tak takovýhle případ skutečně nemůžu nasimulovat.[/quote]
Do tohoto vobec nevidim, takze neviem, co defaultne FSka dokaze a co nie, ale s pomocou FSUIPC sa to nastavit da... Viem to z vlastnej skusenosti...

Nikdy predtym som tento postup nepouzil, az vcera na zaklade tvojho prispevku a po 2 minutach nastavovania mi vsetko bezalo tak, ako ma... Ako dokaz, ze to funguje, mozem vecer spravit kratke video aj s celym postupom...
